Fiat Servis Goran Medija-net Adresar zemun Studio Shobot Olimpik Brendovi
Caffe Pizzeria Maggiore e-Zemun Magazin Ocna bolnica Profesional

Zemun portal e-Zemun

Posted by e-Zemun On May - 31 - 2016 0 Comment

Beogradski noćni market je jedinstveni festival hrane i pića, koji će se održati tokom letnjih večernjih sati na gradskim pijacama pod sloganom „Novo lice pijace”. Kako je za Beoinfo rekla gradska sekretarka za privredu Tijana Maljković, ovo je način da se afirmišu domaći i lokalni proizvodi, mladi preduzetnici, porodične delatnosti i zdrav način života.

– U planu je da se događaj „seli” s jedne na drugu lokaciju, tačnije na ukupno 31 pijacu, kako bi manifestacija bila promovisana svuda u gradu. Pijace su u svetu deo turističke ponude, pa smo zato i mi želeli da ih afirmišemo kao turistički brend – istakla je Maljkovićeva.

Ona je najavila da će manifestacija početi na Bajlonijevoj pijaci, gde će posetioci imati priliku i da vide i kupe proizvode starih zanata, uz bogat muzički i zabavni program. Želja nam je da Beogradski noćni market postane stalna turistička ponuda i atrakcija kojom ćemo dopreneti razvoju i promociji našeg grada, a pijacama vratiti stari sjaj – navela je Tijana Maljković.

330041e180193f9275f44085533308b9_6442432245.pijace2s

Direktor „Gradskih pijaca” Ivan Sočo istakao je da su se pijace sa zadovoljstvom odazvale pozivu da učestvuju u manifestaciji i izrazio nadu da će ona postati tradicionalna.

–  Pored toga što su centri mikroekonomske aktivnosti na brojnim lokacijama, one daju mogućnost malim i srednjim preduzećima i poljoprivrednicima da plasiraju svoje proizvode. Ovo je i način da postanu turistička atrakcija – naglasio je Sočo.

On je podsetio da su „Gradske pijace” uključene u pokret „I love my local market”, koji obuhvata više od 1.200 gradova sa isto toliko pijaca. Ovaj pokret veliča instituciju pijace i njenu tradiciju, kulturu zdrave i sveže hrane i proizvode vrhunskog kvaliteta. Zato Beogradski noćni market, dodao je Sočo, ima za cilj da kupce i posetioce iz tržnih centara vrati na pijace, kako bi im one postale omiljeno mesto za snabdevanje. Negovanje odnosa poverenja između proizvođača i kupca – glavni je zadatak manifestacije.

Podršku je dao i inicijator manifestacije „Rakia Bar”, a na konferenciji za novinare u ovom kafe-baru u Zemunu Tijana Maljković i Ivan Sočo pozvali su Beograđane i turiste da dođu na Bajlonijevu pijacu 3. juna, od 18 do 24 časa, kako bi na početku manifestacije mogli da se uvere u njene izazove i lepote i osete gastronomsko uživanje.

Mihajlo Stevanović, predstavnik „Rakia bara”, izrazio je veliko zadovoljstvo što se veliki broj izlagača prijavio i prepoznao ideju i cilj ove manifestacije. “Očekujemo preko 80 izlagača na našem prvom Noćnom marketu u oblasti hrane, pića, dizajna i starih zanata, što će uz jedinstveno osvetljenje pijace i muzički program stvoriti lepu atmosferu u cenrtu Beograda na otvorenom.

Kako u izjavi za e-Zemun kažu organizatori iz Rakia Bara neki od izlagača su: tajlandski sladoled, Burger House, Java Coffee, Mačkov podrum, Rakia Bar, Stara Sokolova, Zasavica, AllNut, Celjske mesnine, Reel čokolade i mnogi drugi. U sektoru dizajna predstavlja se Galerija Blatobran, Galerija Štab, a posetioci će moći da kupe leptir mašne, nakit, moderne haljine i majce, kao i da posete izloižbu starih zanata. Za muziku su zaduženi ulični svirači, bend ZaBeat i beogradski DJ-evi. Događaj će se odigrati na tek renoviranom delu Bajloni pijace, gde će biti postavljene i nove tezge. Ulaz na festival je besplatan, a cene su promotivne. Više od događaju možete pronaći ovde.

Beogradski Noćni Market sajt.

Beogradski noćni market nastaviće se na pijaci „Senjak” 17. juna i na „Kaleniću” 1. jula, od 18 do 1 čas posle ponoći.

Manifestacija se organizuje uz podršku Grada Beograda, JKP „Gradske pijace” i Turističke organizacije Beograda.

Leave a Reply

Da li ste znali?